środa, 1 sierpnia 2012

Przegrane rozstępy:)

Witam Was serdecznie! Kolejny post będzie poświęcony pielęgnacji mojej skóry, skłonnej do rozstępów i cellulitu. Nie powiem żebym specjalnie nad tym ubolewała. Znalazłam produkty, które w zupełności wystarczają w walce z niespodziankami, jakie zaserwowała mi moja skóra. Wiadomo, że trochę jej w tym pomogłam. Przerwa w systematycznych ćwiczeniach, w prowadzeniu zdrowej diety. Jak każdy mam chwile słabości, z tym że one trwały u mnie parę miesięcy. Przybieram na wadze błyskawicznie, chudnę równie szybko. W tempie światła również moja skóra odpłaciła się pięknym za nadobne. Pojawiły się wyżej wymienione problemy skórne. I uwaga, oto moja Armia Zbawienia! 








Zacznę od dwóch produktów z Perfecty. Oba są wyszczuplająco- ujędrniające, przeciw rozstępom . Została zmieniona chyba tylko szata graficzna i ten z różowym paskiem na przedniej etykiecie dodatkowo wzbogacono o collagen SLIM complex. Rozstęp jest blizną, więc tego typu żelami, bądź kremami ich nie usuniemy. Aczkolwiek możemy spowodować, że będą mniej widoczne, bledsze, spłycone. Te kosmetyki radzą z tym sobie, ale nie tak, jak produkt, o którym powiem za chwilę. Skóra jest bardziej jędrna, wygładzona, elastyczna, nie klei się, szybko wchłania pozostawiając orzeźwiający zapach. Producent mnie nie oszukał, a Was?:) Jedynym minusem jest efekt chłodzenia, jaki ma miejsce po paru minutach od posmarowania się. W upalne dni i wieczory, dlaczego nie, ale zimą takie atrakcje są średnio przyjemne ;)

Najlepszym kosmetykiem do walki z rozstępami, jaki kiedykolwiek miałam, to dzielny Żołnierz, który z przeznaczenia jest dla mam- Perfecta mama. Tak jak dwaj poprzednicy, również z firmy Dax Cosmetics:) Działa na co to już się pojawiło i zapobiega nowym niespodziankom. Stosuję go przeważnie na noc, jednak ma tak cudowny zapach, że stosowanie go w dzień, jako balsam jest bardzo przyjemne. 


Naprzemiennie (systematyczność w stosowaniu kosmetyków, podczas walki z problemami skórnymi jest cenna) używam koncentratu wyszczuplającego z ziaji. Pachnie również obłędnie, a czy spełnia swoje zadanie? Trudno powiedzieć, cellulit jest mniejszy, to fakt. Ale czy jest to tylko i wyłącznie zasługa tego produktu? Pamiętajcie, jesteśmy tym, co jemy. Bez zdrowej i co najważniejsze racjonalnej diety, pomóc Nam może jedynie skalpel. O kondycję również należy dbać. Nic tak nie ujędrni naszej skóry, jak ruch! Warto zainwestować w karnet na siłownie. Możliwość wyboru zajęć jest dobrym rozwiązaniem dla tych, których tak jak mnie samo bieganie nuży. Pozwoli nam to utrzymać stała wagę, co również jest ogromnie potrzebne! Rozstępy powstają podczas przybierania na wadze, natomiast pokazują się, gdy chudniemy. Dbajmy o siebie cały rok, nie tylko na wiosnę i lato:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz